Szukasz noclegu w Sopocie lub Gdańsku? Sopot Gdańśk apartamenty , sopot Gdańsknoclegi

piątek, 25 kwietnia 2014

Apartament Marokański Sopot

Apartament Marokański

Apartament Marokański Sopot, luksusowe apartamenty w sopocie 

Apartament Marokański - stylowo urządzony, czteroosobowy apartament znajdujący się w zacisznej okolicy Sopotu. Adresowany jest przede wszystkim do osób, które cenią sobie ciszę, spokój i komfort wypoczynku.

Wnętrze apartamentu charakteryzuje się nasyceniem i feerią barw, wzorów oraz faktur, sprawia, że czujemy się w nim wyjątkowo.

Składa się z pokoju dziennego (rozkładana dwuosobowa sofa) połączonego z aneksem kuchennym, sypialni (pojedyncze łóżka 80x200 cm z możliwością łączenia w jedno podwójne) oraz łazienki z wc.

Apartament jest pełny rozmaitych drobiazgów. Wszechobecna biel, oryginalne dodatki i typowo orientalne dekoracje sprawiają, że to miejsce wydaje się być magiczne. W łazience od razu rzuca się w oczy motyw na podłodze dodający energii i werwy, natomiast zastosowany wzór w części kuchennej znacząco ożywia przestrzeń.

Apartament położony jest przy ulicy Władysława IV, 10 min piechotą od ulicy Monte Cassino, 8 min od plaży i 15 min od Hali Widowiskowo-Sportowej Ergo Areny.

W tym samym budynku za ścianą znajduje się Apartament Prowansalski.

Przyjeżdżasz do Trójmiasta? chcesz zarezerwować apartament?

3 komentarze:

  1. ja kiedyś również przyjeżdżałam do Sopotu tylko okazjonalnie, ale od pewnego czasu po prostu tu zamieszkałam. Fajnie bo dzieci od razu chciały uczyć się języka angielskiego więc zaczęliśmy szukać im właściwej szkoły. Dzięki stronie https://earlystage.pl/pl/szkola/sopot udało nam się znaleźć właściwą szkołę językową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja już miałam dość wynajmowania mieszkań w Gdyni i w końcu zdecydowałam się na zakup mojego własnego mieszkania. Bardzo fajnie, że trafiła mi się oferta dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdynia.html gdyż na pewno każdemu z nas zależy na mieszkaniach wykończonych w wysokiej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Montaż lodówki do zabudowy to ważny etap przy projektowaniu kuchni. Zdecydowałem się skorzystać z usług specjalistów dostępnych na stronie https://serwisagd-technik.pl/montaz-lodowki-do-zabudowy-wroclaw/ i nie zawiodłem się. Ich fachowa wiedza i umiejętności pozwoliły na perfekcyjne wkomponowanie lodówki w zabudowę, tworząc spójną i elegancką aranżację kuchenną. Jeśli zależy Ci na precyzyjnym montażu lodówki do zabudowy, warto skorzystać z ich profesjonalizmu.

    OdpowiedzUsuń