Szukasz noclegu w Sopocie lub Gdańsku? Sopot Gdańśk apartamenty , sopot Gdańsknoclegi

środa, 4 kwietnia 2012

Wynajem apartamentów w Sopocie - Apartament Redłowski

Wynajem apartamentów w Sopocie - Apartament Redłowski

Link do rezerwacji apartamentu - KLIKNIJ

apartamenty Sopot, Sopot noclegi

Apartament zlokalizowany w nowoczesnym kompleksie mieszkalnym Baltic House w Gdyni Redłowie, przy ulicy Redłowskiej. Jednym z głównych atutów obiektu jest jego znakomita lokalizacja zapewniająca doskonałą komunikację z innymi częściami Trójmiasta, a także całej Polski i Europy.
Wejście do Apartamentowca wiedzie przez przeszklony pawilon z recepcją, przez którą dochodzi się do dwóch osobnych wind szybkobieżnych, przeznaczonych do części mieszkalnej.

Dwupokojowy, słoneczny i ekskluzywny apartament o powierzchni 62m2 znajduje się na 5 pietrze kompleksu mieszkalnego. Mieszkanie składa się z pokoju dziennego z którego można wyjsc na balkon, połączonego z aneksem kuchennym, sypialni, łazienki z wc oraz holu.


Atrakcje w okolicy:



9 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię te okolice Trójmiasta więc dlatego również zdecydowałam się na to aby zamieszkać w okolicy. Wybór padł na nowe mieszkanie w Rumi https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html więc na dobrą sprawę mam mieszkanie od dewelopera w pięknej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nigdy nie zastanawiałem się nad wynajmowaniem mojego mieszkania w Warszawie. W końcu nadszedł taki moment, że byłem zmuszony szybko je sprzedać gdyż zależało mi na czasie. Fajnie, że firma https://skupujemy-mieszkania.waw.pl/pelna-oferta-skupu-mieszkan/ ma w swojej ofercie skup mieszkań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jednak zdecydowałam się na to aby mieć własny dom i jesteśmy już mniej więcej w połowie całej budowy. Najbardziej podoba mi się to, że poprzez biuro projektowe https://zarzycki-architektura.pl/ posiadamy właśnie świetny projekt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy marzysz o komfortowym wnętrzu, wolnym od nadmiernego nasłonecznienia? Rolety zewnętrzne są idealnym rozwiązaniem. Na stronie https://kosystems.pl/ znajdziesz szeroką gamę rolet zewnętrznych, które nie tylko zapewnią ochronę przed promieniami słonecznymi, ale także dodadzą elegancji Twojemu domowi. Klikając w link, przeniesiesz się do świata wysokiej jakości i profesjonalnych rozwiązań w zakresie osłon okiennych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Remont domu to zawsze duże wyzwanie, a wybór odpowiedniej firmy remontowej to klucz do sukcesu. Przeglądając różne oferty, trafiłem na https://www.wawerbud.pl/prace-wykonczeniowe/ i ich oferta od razu przykuła moją uwagę. Zespół nie tylko doradził mi w kwestii najlepszych rozwiązań, ale także zrealizował projekt z niezwykłą precyzją i uwagą na jakość. Ich zaangażowanie i profesjonalizm są godne polecenia każdemu, kto marzy o bezproblemowym remoncie.

    OdpowiedzUsuń